ردیاب تلتونیکا FMB641

این ردیاب در مقایسه با FMB640  دارای یک پردازنده جدید است که قدرت محاسباتی دستگاه را بهبود می‌بخشد؛ بنابراین می توان آن را برای موارد استفاده خاص تر تنظیم کرد. پایانه های CAN قابل تعویض که به شما امکان می دهد از دستگاه برای اتصال چندین درگاه CAN یا OBD2 به یکدیگر استفاده کنید. به این صورت شما می‌توانید چندین ECU را به یکدیگر متصل کنید و ناوگان خودروی متصل خودتان را تشکیل دهید.
 تمام ویژگی‌هایی که توسط FMB640 پشتیبانی می‌شوند، توسط FMB641 نیز پشتیبانی می‌شوند. علاوه برای آن موارد این ردیاب از ویژگی‌هایی مانند  امکان خواندن داده‌های FMS CAN (J1939)، داده‌های CAN سوخت (J1708)، داده‌های زنده تاخوگراف (K-Line)، تاخوگراف از راه دور نیز پشتیبانی می‌کند.
دانلود فایل، پشتیبانی از دستگاه های شخص ثالث مختلف RS232 یا RS485 و سازگاری با دو سیم کارت یا eSIM نیز دیگر مزیت‌های آن به شمار می‌روند. از این ردیاب می‌توان برای کاربردهایی مانند تشکیل ناوگان هوشمند، متشکل از خودروهای متصل در بسیاری حوزه‌ها  مانند حمل و نقل شهری، کشاورزی، ساخت و ساز و معدن، امنیت و خدمات اضطراری و اورژانسی استفاده کرد.

قابلیت‌های ردیاب تلتونیکا FMB641

 ردیاب تلتونیکا FMB641 تمامی قابلیت‌های مربوط به نسل قبلی خودش را دارد. همچنین می‌تواند از طریق درگاه CAN یا OBD2 به ECU خودروهای مختلف متصل شود و به شما کمک کند تا بتوانید خودروهای خودتان را به یکدیگر متصل کنید. این موارد تنها چند نمونه از ویژگی‌های این ردیاب به شمار می‌آیند، در ادامه برخی قابلیت‌های مهم دیگرش را بیان می‌کنیم:

ردیابی دقیق، حتی در مسیرهای شهری پرترافیک

امکان ردیابی در محیط‌های بسیار سخت

نصب آسان در خودرو

2 نشانگر وضعیت LED
امکان جمع‌اوری اطلاعات مختلف ECU خودرو
قابل تنظیم با استفاده از دستورات SMS
4 ورودی دیجیتال برای نظارت بر وضعیت خودروها
پشتیبانی از RS485 و 2x RS232
برخورداری از Dual CAN J1939

برخورداری از اسلات کارت حافظه خارجی؛

مزیت‌های ردیاب تلتونیکا FMB641

مزیت‌های ردیاب تلتونیکا FMB641 بسیار است و همین موضوع باعث شهرت چشمگیر آن شده است. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزیت‌ها را برای شما بیان می‌کنیم:

بربرخورداری ازپایانه های CAN قابل تعویض

برخورداری از قابلیت حفاظت از قطبیت معکوس؛

برخورداری از قابلیت Jamming detection

قابلیت‌های کلیدی رردیاب تلتونیکا FMB641

قابلیت استفاده در شرایط سخت و حساس نظیر فشار آب و دارا بودن استاندارد IP67

قابلیت برقراری ارتباط بلوتوثی و پیامکی با دستگاه‌های خارجی و سنسورهای کم مصرف

امکان تغییر پایانه‌های CAN متصل به آن

قابلیت محافظت در مقابل ولتاژ بیش از حد مجاز

ویژگی های فنی سخت افزار ردیاب تلتونیکا FMB641

ردیاب تلتونیکا مدل FMB641  یک ردیاب خودرو با قابلیت خوانش اطلاعات ECU خودرو و پایانه‌های CAN  متغییر است که  مجهز به ماژول‌های GSM (سیستم ارتباط موبایل جهانی)، GNSS (سیستم تعیین موقعیت ماهواره‌ای جهانی) و اتصال USB است. این ردیاب خودرو به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به راحتی ناوگان خودروهای متصل خودتان را تشکیل دهید و به راحتی آن‌ها را ردیابی کنید.

با داشتن استاندارد IP67، استفاده از این ردیاب در شرایط سخت محیطی و  همچنین ضدآب بودن آن تضمین شده است. ظرفیت زیاد باتری قابلیت استفاده طولانی مدت از آن را نیز فراهم می‌کند.

علاوه بر این FMB64، قابلیت دریافت تنظیمات با استفاده از پیامک را نیز دارد

درخواست دمو

نام و نام خانوادگی *
این فیلد را پر کنید
ایمیل *
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شماره موبایل *
این فیلد را پر کنید
متن درخواست *
این فیلد را پر کنید

محصولات مرتبط

فهرست