1. خانه
  2. وبلاگ
  3. اخبار پیشگامان
  4. شرکت پیشگامان آسیا در چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند شرکت کرد!
خبر حضور پیشگامان آسیا دنمایشگاه شهر هوشمند

شرکت پیشگامان آسیا در چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند شرکت کرد!

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)
زمان مطالعه : 2 دقیقه

چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند از تاریخ 11 تا 13 تیرماه 1402 با هدف رائه جدیدترین دستاوردها و توانمندیهای فناورانه توسط پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای بازار شهر هوشمند،  افزایش توسعه و ترویج شهر هوشمند، افزایش بهره‌وری و توسعه همه جانبه برگزار شد.(+)

شرکت پیشگامان آسیا نیز در این نمایشگاه با هدف ارائه پلتفرم جامع و یکپارچه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل، پلتفرم راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی و راهکار سیستم هوشمند نوبت‌دهی و تاکسی اینترنتی ترمینالی شرکت کرد.

سیستم هوشمند نوبت‌دهی و تاکسی اینترنتی ترمینالی

پلتفرم جامع و یکپارچه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل

این شرکت بیش از 17 زیرسیستم مختلف مانند مدیریت ماشین‌آلات، سیستم تعمیرات و نگهداری هوشمند، سیستم ردیابی خودرو و ارتباط با ECU خودرو، نرم‌افزار درخواست خودرو، مدیریت مصرف سوخت خودرو و بسیاریسیستم‌های دیگر را به صورت یکپارچه ارائه می‌دهد. این موارد و سیستم‌های دیگر به شما امکان می‌دهند تا بتوانید مدیریت هوشمند ناوگان ملکی و استیجاری شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه انجام دهید، هزینه‌های عملیاتی آن‌ها را به حداقل ممکن برسانید و بهره‌وری ناوگان آن‌ها را افزایش دهید.

سیستم مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل

 

پلتفرم راه‌اندازی کسب و کارهای حمل و نقلی اینترنتی

هدف راه‌اندازی این زیرساخت نرم‌افزاری، تسهیل فرآیند تاسیس انواع کسب و کارهای حمل و نقلی اینترنتی مانند تاکسی اینترنتی شهری، پیک اینترنتی، تاکسی اینترنتی بین‌شهری، حمل بار درون‌شهری اینترنتی، حمل بار بین‌شهری اینترنتی است. این پلتفرم به صورت سرویس ابری ارائه می‌شود و باعث زنده‌شدن آژانس‌های تاکسی تلفنی،  و شرکت‌های حمل و نقلی می‌شود که با حضور تاکسی‌های اینترنتی‌های بزرگ از بین رفته‌اند. همچنین شهرداری‌ها، سازمان‌ حمل و نقل بار و مسافر و سازمان‌های تاکسیرانی نیز می‌توانند از این پلتفرم برای راه‌اندازی تاکسی اینترنتی توسط تاکسی‌های دولتی استفاده کنند. این کار برای آن‌ها هزینه‌ای ندارد و آن را به صورت مشارکتی با شهرداری‌ها انجام دهند.

طرح سیستم هوشمند نوبت‌دهی و تاکسی ترمینالی

راهکاری سیستم هوشمند نوبت‌دهی و تاکسی ترمینالی از دیگر طرح‌های حمل و نقل هوشمند ارائه‌شده در نمایشگاه شهر هوشمند توسط شرکت پیشگامان آسیا است. استفاده از این سیستم باعث شفاف‌سازی قیمت‌های تاکسی ترمینالی و فرودگاهی و افزایش استقبال مسافرین از تاکسی‌ها می‌گردد. رانندگان نیز می‌توانند از این سیستم مکان‌محور برای نوبت‌دهی خدمات‌رسانی به مسافران استفاده کنند. همچنین سیستم هوشمند نوبت‌دهی سبب کاهش مدت زمان انتظار رانندگان و افزایش درآمد آن‌ها می‌گردد.

سیستم هوشمند نوبت‌دهی و تاکسی اینترنتی ترمینالی

 

در اخر گفتنی است که این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر شهرداری‌ها، سازمان حمل و نقل بار و مسافر و سازمان‌های تاکسی‌رانی مواجه شد. این موضوع کیفیت بالا طرح‌های موجود در آن را نمایش می‌دهد.

 

 

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست